Політика повернення та обміну
1Упакуйте всі товари в оригінальну упаковку. Товари, придбані у наборах, повинні бути повернені в наборах.
2Заповніть форму запиту на повернення, прикладену до замовлення.
3Додайте копію товарного чека та вкажіть спосіб повернення коштів (поштовий переказ або банківський переказ).
4Надішліть посилку за цією адресою:
м. Київ, вул Весела, 14
м. Київ, вул Весела, 14
5Після відправлення посилки, будь ласка, повідомте нас про це, надіславши електронний лист на нашу пошту.
Придатність товарів для повернення або обміну
Клієнти мають право повернути будь-які придбані товари без пояснення причини протягом
14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання цих товарів від Продавця або його представників. Товари можуть бути повернені, якщо збережені їх споживчі властивості, заводські етикетки та товарний вигляд.
Для повернення товарів клієнти повинні надати копію підтвердження покупки та заповнити форму запиту на повернення.
Для повернення товарів клієнти повинні надати копію підтвердження покупки та заповнити форму запиту на повернення.
Правила повернення та обміну товарів із виявленими дефектами:
Клієнти мають право повідомити Продавця про виявлені дефекти та вимагати їх виправлення протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товарів від Продавця або його представників. Єдиним винятком є дефекти, що виникли внаслідок неправильного поводження з товарами з боку клієнта.
Клієнти мають право відмовитися від отримання товарів і вимагати повернення грошей. У цьому випадку товари повинні бути повернені Продавцю, а їх споживчі властивості, заводські етикетки та товарний вигляд повинні бути збережені.
Для повернення товарів необхідно надати копію підтвердження покупки та заповнити форму запиту на повернення.
Клієнти мають право повідомити Продавця про виявлені дефекти та вимагати їх виправлення протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товарів від Продавця або його представників. Єдиним винятком є дефекти, що виникли внаслідок неправильного поводження з товарами з боку клієнта.
Клієнти мають право відмовитися від отримання товарів і вимагати повернення грошей. У цьому випадку товари повинні бути повернені Продавцю, а їх споживчі властивості, заводські етикетки та товарний вигляд повинні бути збережені.
Для повернення товарів необхідно надати копію підтвердження покупки та заповнити форму запиту на повернення.
Наша політика повернення та відшкодування описана вище. Згідно із законодавством штату Нью-Йорк, магазини зобов'язані оприлюднювати свою політику повернення. Якщо магазин не оприлюднює жодної політики повернення, закон зобов'язує приймати повернення протягом 30 днів з моменту покупки.